لایسنس نرم افزار حضور و غیاب

لایسنس نرم افزار حضور و غیاب

به نظر شما لایسنس نرم افزار حضور و غیاب چه کاربردی دارد؟ در این مقاله به طور کامل توضیح خواهیم داد که لایسنس نرم افزار چیست و چه سودی برای ما خواهد داشت!

لایسنس نرم افزار حضور و غیاب چه کاربردی دارد؟

باید بدانید که تمام نرم افزار های حضور و غیاب دارای لایسنس خاص خود هستند. عدم وجود لایسنس در نرم افزار باعث ایجاد چالش هایی خواهد شد. همانطور که می دانید نرم افزار های حضور و غیاب به دو بخش تقسیم می شوند. نرم افزار حضور غیابی که به همراه دستگاه حضور و غیاب عرضه می شود و نرم افزار حضور و غیابی که نیازی به دستگاه ندارد. هر دو دسته از نرم افزار های حضور و غیاب نیازمند به لایسنس هستند و تفاوتی میان آنها وجود ندارد.

با شارژ کردن ماهانه یا سالانه نرم افزار حضور و غیاب، لایسنس اختصاصی برای شما ایجاد می شود و قابلیت های حرفه ای و کامل نرم افزار در اختیار شما و کارکنان سازمان قرار می گیرد.

انواع مختلف نرم افزار های حضوروغیاب و لایسنس های آنها

در مقاله انواع نرم افزار حضور و غیاب به تعداد و نوع های مختلف نرم افزار های حضور و غیاب اشاره کردیم. لازم است که بدانید هر کدام از انواع نرم افزار های حضور و غیاب دارای لایسنس خاص خود هستند. برای مثال اگر سازمان شما نیاز به نرم افزار حضور و غیاب اندروید و نرم افزار حضور و غیاب ای او اس باشد، مدیر سازمان باید برای استفاده از قابلیت های کامل نرم افزار ، لایسنس هرکدام را به طور جداگانه تهیه کند.

قیمت لایسنس نرم افزار حضور و غیاب

نرخ و هزینه لایسنس های حضور و غیاب به نسبت ویژگی و امکاناتی که در اختیار شما قرار می گیرد تعیین می شود. تعرفه دقیق نرم افزار های حضور و غیاب متفاوت است اما می توان به صورت حدودی گفت که ماهانه 500 هزارتومان برای امکانات متوسط پرداخت شود.

آیا لایسنس های انواع نرم افزار حضور و غیاب با هم متفاوت است؟

بله، هرکدام از انواع نرم افزار حضور و غیاب دارای لایسنس خاص خود هستند.

       

4.5/5 - (6 امتیاز)
مقالات مرتبط

1 دیدگاه در “لایسنس نرم افزار حضور و غیاب

  1. ستایش گفت:

    قیمتی مناسبی نسبت به ارائه خدماتش داره.ممنون از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Table of Contents
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟